top of page

M4 - TEMA 12 - Great expectations

Ultima zi de liceu

Era ultima zi de scoala, cu o atmosfera melancolica, toata lumea astepta nerabdatoare finalul. Soarele straluceste , pasarile ciripesc si copiii ies afara veseli de pe poarta scolii. Fiecare dintre ei au motivele lor de bucurie: uni ca sa termina scoala si nu mai au dece sa isi bata capul cu teme si invatat , altii ca vor merge undeva in vacanta , iar altii , pentru frumoasa zi care se iveste astazi. Trebuie totusi sa invatam pentru examenul de Bacalaureat dar totul o sa fie bine si acolo. Nimeni nu putea sa nu vada ca li se citea bucuria pe chipuri. Tot ce au invatat in liceu le-a fost de ajutor chiar daca sunt constienti ca va fi mai greu. Mersul le este mai vioi si vorba mai fericita.

Imi aduc aminte de zilele de joi, cand aveam sport si mai chiuleam cu niste colege pentru ca ba nu ne puneam echipament, ba aveam probleme, dar imi mai aduc aminte ca in orele de limba engleza, eu cu prietena mea Diana vorbeam prea mult (mai mult eu) pentru ca ne plictiseam.

Cea mai buna relatie de prietenie o am cu ea, din toata clasa cu ea s-a intamplat sa ma inteleg cel mai bine.

Acestea fiind spuse, va las!

Este in sfarsit vara! Cate planuri! Cate idei! Fiecare dintre ei si le va implini in modul lor.

Adio scoala , bun venit vacanta!

Recent Posts

See All

Comentarios


bottom of page