top of page

M2 - TEMA 9 - Paw Patrol



  1. Am ales o fila A4 pe care am rotit-o la 90° pentru a ajunge la un landscape.

  2. Am adaugat imaginea cu Paw Patrol in Photoshop si am redimensionat-o pentru ca inaltime acesteia sa fie de 5cm.

  3. In pagina principala landscape am pus guide lines pe orizontala si verticala toate fiind de 1 cm. (pentru partea de orizontala jos si verticala dreapta am lasat spatiu de 20 cm jos (orizontala) si 28,7 (partea dreapta).

  4. Am pozitionat imaginile astfel incat acestea sa nu sara de guide line in nici o parte.

  5. Prima si ultima imagine de pe prima coloana le-am plasat la colturile guide lines-urilor din dreapta iar cea din mijloc am echidistantat-o cu distribute vertical centers.

  6. Am selectat cele trei imagini in smart object mai apoi le-am duplicat.

  7. Una dintre cele trei layere smart object a fost plasata in dreapta iar cea din mijloc am centrat-o cu align vertical centers si align orizontal centers.


Recent Posts

See All

Comments


bottom of page