top of page

M2 - TEMA 21 - Domenii

Prima oferta











A doua oferta











A treia oferta











In primul rand am ales domeniul "alpinism" deoarece am o iubire foarte mare fata de zonele de munte si natura in general.

Numele de "alpii" a fost ales de la Muntii Alpi, Alpii sunt un lanț muntos din Europa, care se întinde din Austria și Slovenia până în sud-estul Franței, trecând prin nordul Italiei, sudul Elveției, Liechtenstein și sudul Germaniei. Numele lor provine din cuvântul latin albus.

Domeniul a fost ales deoarece urma sa fie folosit pentru echipament montan.

A treia oferta este cea mai buna deoarece este cea mai putin costisitoare.

Pasii parcursi au fost:

  1. Am cautat "domenii web romania"

  2. Am ales 3 site-uri care mi-au parut mie de incredere si am inceput sa compar preturile domeniilor.

Recent Posts

See All

Comments


bottom of page